Garantie & klachten

Garantie

We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven ernaar om ze in perfecte staat bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er een ander probleem optreedt waardoor je recht hebt op garantie. Volgens Europese wetgeving zijn we verplicht om elk conformiteitsgebrek dat binnen twee jaar na levering naar voren komt, aan te pakken. Daarnaast kun je ook aanspraak maken op aanvullende rechten onder het Nederlandse recht.

Mocht je een defect aan het product constateren of redelijkerwijs moeten constateren, dan dien je binnen een redelijke termijn na ontdekking contact met ons op te nemen. Een termijn van twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd, maar afhankelijk van de omstandigheden kan ook een langere termijn acceptabel zijn.

Als je ons tijdig informeert over het probleem, zullen wij zorgen voor een gratis reparatie of vervanging van het product.

 

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal loopt zoals je had verwacht. We adviseren je om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@mydesignglas.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt, kun je je geschil voorleggen aan WebwinkelKeur voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Als je in de EU woont, kun je klachten ook indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze via het EU-platform indienen.